Városlista
2019. június 21, péntek - Alajos

Hírek

2019. Május 21. 07:16, kedd | Belföld
Forrás: mti - illusztráció: pixabay

Országos bor roadshow indult a magyar bor márkakoncepció bemutatására

Országos bor roadshow indult a magyar bor márkakoncepció bemutatására

Országos bor roadshow-t indított a magyar bor márkakoncepció bemutatására a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) - mondta Németh Anna, az MTÜ vezérigazgató-helyettese hétfőn Budapesten, az előadássorozat első állomásán.

Felidézte: a turisztikai ügynökség szakmai szervezetekkel együttműködve elkészítette a magyar bor új márkakoncepcióját. A létrejött rendszer megalkotásában részt vett a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT), az Agrárminisztérium, a Külgazdasági és Külügyminisztérium, és meghatározó gasztronómiai szervezetek.

Kialakították magyar bor egységes arculatát, üzeneti rendszerét, amelynek mentén folyamatosan építik a magyar bor stílusát alakító márkaelemeket. A borágazat helyzetének javítása és fenntartható növekedésének érdekében az MTÜ víziója az volt, hogy a magyar bor egyedi és megkülönböztethető kategóriává váljon, értéke növekedjen és általa erősödjön az országmárka - mondta Németh Anna.

Gál Zsombor, az MTÜ bormarketingért felelős szakértője elmondta: az országos bor roadshow célja, hogy a magyar borágazatban dolgozó szakembereknek bemutassák a koncepciót. Szeretnék elérni, hogy minden magyar borászat regisztráljon a tervek szerint a nyáron induló bor.hu portálon. Ez a portál a kulcsa a hatékony megjelenéseknek, és az azonnali kommunikációnak - mondta. Az egységes, "Magyar bor - Személyesen" üzenetrendszert és a nyáron induló bor.hu egységes borászati webportált az MTÜ országos előadássorozaton népszerűsíti.

Ipacs Géza arculati tervező a koncepciót bemutatva ismertette: annak egyik eleme a logó, amelynek középpontjában a személyesség üzenete van, a piros-fehér-zöld ikon alatt "Magyar Bor személyesen" felirattal.

Németh Anna szerint az idén létrejött új bormárka képviseli a magyar borkultúra változatosságát, és egységbe szervezi a magyar bor kommunikációját, hogy mind a belföldi, mind a külföldi fogyasztók számára megismerhetővé váljanak a magyar bor és a borászatok értékei, és ezek által is még több embert a magyarországi borvidékek felfedezésére inspiráljon. A nyáron további öt borrégióba viszik el a rendezvénysorozatot, hogy a helyi termelők, gasztro- és turisztikai szakemberek is személyesen megismerjék a marketingkoncepciót.

Az MTÜ közleménye szerint a nyáron induló www.bor.hu feladata lesz, hogy a borturistáknak, érdeklődőknek szakmailag lektorált felületet biztosítson, amin keresztül tiszta képet kaphatnak a magyar borról, borvidékekről, borászatokról. A weboldal része lesz egy intelligens borászatkereső.

Címkék: bor, roadshow

Ezek érdekelhetnek még

2019. Június 20. 18:01, csütörtök | Belföld

Idén 11 ezren jelentkeztek a vándortáborokra

A tavalyinál négyezerrel több, mintegy tizenegyezer diák és tanár jelentkezett az idei vándortáborokra – mondta Nagy János, az Agrárminisztérium földügyekért felelős helyettes államtitkára csütörtök reggel az M1-en.

2019. Június 20. 15:46, csütörtök | Belföld

Autók merültek el az esővízben Szolnokon a felhőszakadás után

Felhőszakadás után három személygépkocsi merült el az esővízben szerda este egy szolnoki aluljáróban, az autók tetejére menekült utasokat a tűzoltók helyezték biztonságba

2019. Június 20. 15:40, csütörtök | Belföld

A volt feleségét lőtte fejbe az érdi férfi

A volt feleségét lőtte fejbe az az érdi férfi, akit hétfőn fogtak el a rendőrök. A bíróság csütörtökön letartóztatta – közölte a Budapest Környéki Törvényszék az MTI-vel.

2019. Június 20. 14:50, csütörtök | Belföld

Megdőlt a csapadékrekord szerdán

Megdőlt a napi csapadékrekord szerdán - közölte az Országos Meteorológiai Szolgálat csütörtökön a Facebook-oldalán.