Hírek
2017. Január 10. 08:01, kedd |
Belföld
Forrás: közlemény
A Mercedes volt a legkeresettebb prémium márka itthon

A hivatalos, 2016-os évre vonatkozó, Datahouse által publikált adatok alapján a prémium személyautó kategóriában a Mercedes-Benz Hungária Kft. értékesítette a legtöbb személygépjárművet Magyarországon.
A márka összesen 2572 darab személyautót adott el a tavalyi évben, mely közel 40 százalékos növekedést jelent.
Különösen kiemelkedő a 2016-os eredmény annak fényében, hogy ezen értékesítési adatok nem tartalmazzák a kishaszongépjármű eladásokat, kizárólag a személyautó szegmensre korlátozódnak. A személyautó kategória mellett a márka kishaszonjárművei is kiválóan teljesítettek: a hivatalos statisztika szerint tavaly a Mercedes-Benz Hungária Kft. 598 darabot értékesített ezekből a modellekből.
A 2016-os év rendkívüli sikere többek között a termékoffenzívának köszönhető, hiszen a Mercedes-Benz olyan prémium újdonságokat vezetett be a piacra, mint az új E-osztály különböző változatai, a kizárólag Magyarországon gyártott CLA és a CLA Shooting Brake ráncfelvarrott verziója, az S-osztály Cabrio és a C-osztály Cabrio és Coupe, az SL és SLC, valamint a GLC Coupe modellek. Soha nem volt még ilyen széles a hibrid és plug-in hibrid modellek választéka, és tavaly vált elérhetővé a magyar vásárlók számára az állami támogatással megvásárolható, teljesen elektromos hajtású Mercedes-Benz B-osztály Electric Drive is.
„Idén 11 rekordhónapot zártunk személyautó területen, mely siker elsősorban a termékoffenzívának köszönhető. Ám nem mehetünk el szó nélkül a minden részletében prémium ügyfélkiszolgálásunk mellett sem, mellyel ügyfeleink találkoznak márkakereskedéseinkben. Ennek eredményeként 2016-ban sorozatban harmadik alkalommal nyertük el a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjat, mely bizonyítja, hogy jó úton járunk. Emellett egyre több ügyfelünk ismerte fel a termékeinkhez kapcsolt előnyöket, mint például a 4 éves költségmentes karbantartást, valamint az ingyenes vezetéstechnikai tréninget. Továbbá a folyamatos bővülés és a bemutatótermek megújulása is jelentős mértékben hozzájárult kiemelkedő eredményünkhöz, melynek egyik legfőbb mérföldköve egy új, miskolci márkakereskedésünk megnyitása volt. Idén is számos új Mercedes-Benz modellel találkozhatnak majd az érdeklődők, valamint új szalon nyitása is a tervek között szerepel.” – mondta el Hesz Tamás, a Mercedes-Benz Hungária Kft. kereskedelmi és marketing igazgatója.
A Mercedes-Benz - hasonlóan a 2016-os sikerekhez - szeretné tovább erősíteni pozícióját a prémium szegmensben 2017-ben is, olyan modellekkel bővítve portfólióját, mint az új E-osztály kupé és kabrió változata, egy új pick-up, valamint az AMG GT R Coupé és AMG GT Roadster. Ráncfelvarráson esik át az S-osztály és annak Maybach kivitele, valamint a GLA.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Szeptember 06. 09:15, szombat | Belföld
Szijjártó Péter: Magyarország azért vásárol orosz kőolajat, mert nincs más lehetősége
Magyarország azért vásárol nyíltan orosz kőolajat, mert nincsen más lehetősége, míg más európai országok azért vásárolnak titokban, kerülőúton orosz kőolajat, mert az olcsóbb
2025. Szeptember 06. 09:14, szombat | Belföld
Szalay-Bobrovniczky Kristóf: az Adaptive Hussars 2025 gyakorlat demonstrálja azt a képességet, ahová a honvédség eljutott
2025. Szeptember 05. 07:59, péntek | Belföld
Szijjártó Péter elutasította lengyel kollégája, Radoslaw Sikorski újabb bírálatát
A magyar külügyminiszter szerint nem \"játszik más csapatban\"!